lördag 27 juni 2009

Fotbollstider....jag känner det är nånting på gång

.....fotbollstider . . Fotbollstider kommer matchen dagen och natten lång fotbollstider
Kommer matcher hela tiden.....dom tar aldrig slut
Fotbollstider hej hej fotbollstider......
Nu kommer jag inte på något mera men visst är det ett äkta fotbollsveckoslut- och fotbollstider:
27.6. Ikväll: Säsongens viktigaste match i Hattrick. Vinner jag den kan jag förbereda mig på ett stiga upp en division. Tror jag vinner 4-1.
28.6. Spanien-Sydafrika, Brasilien-USA Confederations Cup
29.6 England-Tyskland U21
1.7 FIFA-rankningen, hur mycket har den ändrats?
10.7, 13.7, 17.7 VM i Hattrick
Resa i slutet av juli?
21.7-12.8.U19-EM (fast där deltar myskoga lag som Slovenien, Ukraina och Schweiz) ska kanske följas med om det kommer på Eurosport.
I augusti blir det hockey igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar